Asiakastarinat

JOROISTEN TAITEOVI

 

Säännöllinen viestintä ja ulkopuolinen näkemys tuottavat tulosta

Joroisten Taiteoven yrittäjä Tiina Boman kertoo, että herealaisten kannustava ote teki heti vaikutuksen.

– Kun teimme Eliinan kanssa brändianalyysia, huomasin, että hän tekee töitä sydämellään. Hän ei pelkästään huomauttanut epäkohdista, vaan löysi meistä hyvät asiat, joiden avulla kirkastimme brändin. Kun on kiinni omissa ympyröissä ja ajattelee vain tekemättömiä asioita, ulkopuolinen näkemys piristää.

Joroisten Taiteovi on tilanjakotuotteita valmistava yritys. Tuotteet antavat mahdollisuuden luoda oman henkilökohtaisen tilan isompaan tilaan tai mahdollisuuden toteuttaa helposti muunneltavia tiloja yksityiseen tai yhteiseen käyttöön. Asiakkaita ovat sekä yritykset että yksityishenkilöt.

Brändimielikuva vaikuttaa henkilökuntaan

Tällä hetkellä Joroisten Taiteovelle tehdään suunnitelmista sisältömarkkinointia sekä muita markkinointimateriaaleja, kuten esitteitä. Bomanin mukaan kiinnostavat sisällöt ovat tuoneet Jorolle yhteydenottoja ja sitä kautta lisää myyntiä. Tulokset on huomattu erityisesti Facebook-julkaisujen jälkeen.

– Sisältömarkkinointi on näkynyt varsinkin taitto-ovien myynnissä. Uskon, että asiakkaat luottavat enemmän ulkopuolisen tekemiin artikkeleihin verrattuna siihen, että kirjoittaisimme itse itsestämme.

Boman on erityisen tyytyväinen siihen, että kaikki uudistukset tehtiin Joroisten Taiteoven arvojen mukaan, eikä kaupallisuutta tungettu mukaan väkisin. Tällöin markkinointi on aitoa ja tuntuu omannäköiseltä. Brändianalyysin yhteydessä uudistettiin myös yrityksen ilme. Ilmeen uudistaminen on aloitettu esitteistä ja verkkosivujen uudistaminen on vuorossa seuraavana.

– Huomaan, että ilmeen raikastaminen on vaikuttanut henkilökuntamme asenteeseen. Kun ulkoasu on raikas ja nykyaikainen, käyttäytyy itsekin tuotteen mukaisesti. Kun esimerkiksi esite on hyvännäköinen, sen voi antaa ilolla ja ylpeydellä eteenpäin.

Ei murhetta siitä, että markkinointi jää tekemättä

Boman nostaa Herean hyvästä palvelusta esimerkiksi viestinnän suunnitelmallisuuden. Jokainen työ on tehty loppuun asti ja vähän enemmänkin. Jatkuvasta sisällöntuotannosta ja sen toteutuksesta Joroisten Taiteoven kanssa vastaa Herealla Maija Anttila.

Vaikka Herea on Pohjanmaalla ja Joroisten Taiteovi Savossa, Boman ei koe yhteydenpitoa vaikeaksi. Hänen mukaansa asioiden hoitaminen sähköpostilla ja puhelimessa säästää aikaa.

– Voimme luottaa siihen, että ammattilainen aikatauluttaa sisällöt ja ottaa meihin yhteyttä. Se vähentää työtaakkaamme, kun ei tarvitse murehtia, että markkinointi jäisi tekemättä.

Boman sanoo, että hänelle tulee Hereasta mieleen naisenergia, säntillisyys, aktiivisuus ja positiivisuus.

– Minusta tuntuu, että Herealla todella kuunnellaan asiakasta, eikä yritetä laittaa meitä mihinkään muottiin. Joka kerta kun puhumme puhelimessa, minusta tuntuu kuin soittaisin vanhalle tutulle.

https://joroistentaiteovi.fi/