Asiakastarinat

TÄHTIPISTE

-Hyvin tehdessä menee aikaa, mutta samalla tuli pohdittua markkinointia myös laajemminkin
Tähtipiste Oy, toimitusjohtaja Veli-Jussi Koskela

Tähtipiste Oy on Vaasassa toimiva teollisuuden kunnossapidon, asennusprojektien sekä sähköurakoiden tunnustettu ammattilainen, jonka palvelut tähtäävät asiakkaiden kilpailukyvyn jatkuvaan parantamiseen.

Tähtipiste Oy:n toimitusjohtaja Veli-Jussi Koskela halusi yrityksen markkinointiin ja kotisivuihin uuden otteen. Tavoitteena oli uudistaa yrityksen ilme kotisivuja, valokuvia ja esitteitä myöden.

Markkinointiuudistus ei ollut pelkkää kotisivujen sisällön uudistamista, vaan projektissa pureuduttiin käytännönläheisesti brändin ydinasioihin ja asiakashyötyihin. Projekti sai Koskelan mukaan heidätkin miettimään asiakkuuksia eri tavalla.

Koska Tähtipiste myy palveluita, haluttiin tekijät ja osaaminen nostaa paremmin esille kuvien ja tekstien avulla. Kuvausjärjestelyissä saatiin innostettua koko henkilökunta mukaan ja hyvä draivi kuvauksissa näkyy Koskelan mukaan myös kuvien laadussa. Ulkoasu ja kuvat ovat saaneet kiitosta. Myös sivujen graafinen suunnittelu sujui hänen mukaansa hyvässä yhteistyössä.

Koskela on erityisen tyytyväinen siihen, että asiakkaille on nyt tarjolla jotakin uutta; heille voi mielellään suositella käyntiä uusilla kotisivuilla.

Verkkosivujen ”remontin” jälkeen Tähtipisteelle tehtiin myös Herean tuottama esite, joka oli jatkumoa verkkosivuilla tuodulle viestille. Tulevaisuudessa Koskela aikoo keskittyä myös uutiskirjeisiin, joiden sisällöissä halutaan viestiä selkeästi asiakkaille tärkeistä teemoista.

-Voin suositella Herean palveluita oikeastaan kaikille; on tullutkin paljon kyselyitä siitä, kuka nämä sivut on tehnyt? Olen yllättynyt, että niin monet ovat antaneet hyvää palautetta. Olen saanut monta viestiä ja onnitteluita uusista sivuista. Asian sanotaan olevan hyvin esillä ja sivuissa on hyvä dynamiikka, kertoo Veli-Jussi.

-Vaikka koko projekti vei aikaa ja rahaakin, tänä päivänä on pakko olla kotisivujen kautta näkyvissä ja tiedonjakokanava on oltava. Hyvin tehdessä menee aikaa, mutta samalla tuli pohdittua markkinointia myös laajemminkin. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen, toteaa Veli-Jussi.

Herea toteutti ja koordinoi koko verkkosivuprojektin. Projekti toteutettiin käyttämällä Herean konseptoituja Herea Brand Analysis ja Herea Media kuvatuotanto –palveluita. Konseptoitujen palveluiden tarkoituksena on saada yrityksen brändin ydinasiat esille sanoina ja kuvina toisiaan tukien parhaalla mahdollisella tavalla.

www.tahtipiste.fi