Asiakastarinat

VÖYRIN TERÄSRAKENNE OY

 

Vöyrin Teräsrakenne Oy valmistaa teräksestä valmiita tuotteita yritysten ja yksityisten käyttöön. Yrityksen 50- vuotiaan taipaleen myötä he halusivat uudistaa oman yritysilmeensä sekä koko verkkosivustonsa. Työ aloitettiin brändin ydinasioiden määrittelyllä, jonka perusteella mietittiin, mikä on koko toiminnan ydin ja miten se puetaan sanoiksi ja kuviksi.

Tuotteiden ryhmittely ja niiden helppo löydettävyys oli yksi tärkeimmistä asioista. Haluttiin, että asiakkaat löytävät etsimänsä tuotteet sivuilta helposti ja nopeasti. Käytännössä tämä tarkoitti joidenkin tuotteiden nimeämistä uudelleen. Uusien ryhmittelyiden myötä eri toimialojen asiakkaat löytävät etsimänsä nyt nopeammin. Valokuvasuunnittelu täydensi kokonaisuutta siten, että tuotteet ja tekeminen näyttävät asiakkaalle juuri sen mikä on olennaista. Verkkosivustouudistuksen lisäksi tehtiin myös erillinen markkinointisuunnitelma ”Ulkoistettu metalliverstas” -palvelulle.

Verkkosivuratkaisut sivustolle tuotti Creamarketing Oy ja valokuvat otti Esa Siltaloppi.

- Oikeita kysymyksiä kysymällä ulkopuolinen henkilö pystyi kaivamaan esiin juuri ne ydinjutut mitä meidän yrityksessä tehdään. Tämän myötä mekin koimme eräänlaisen ahaa–elämyksen siitä, mikä on meidän osaamisemme kärki, kertoo Vöyrin Teräsrakenne Oy:n toimitusjohtaja Tor-Leif Häggman. Tästä hyvänä esimerkkinä hän mainitsee Ulkoistettu metalliverstas –palvelun.

- Suosittelisin näitä palveluita niille, jotka haluavat päivittää kotisivujaan tai markkinointiaan ja uusille yrityksille, jotka haluavat löytää miljoonien ideoidensa keskeltä sen oikean ytimen, toteaa Häggman.

www.vorastalbygge.fi