Palvelut

Viestinnän vuosisopimus - vaikuta asiakkaisiin ja henkilöstöön suunnitellulla ja pitkäjänteisellä viestinnällä

 

Johdata asiakas sivuillesi mielenkiintoisella sisällöllä

Teemme asiakkaillemme jatkuvaa sisällöntuotantoa. Hyvin suunniteltuna se tuottaa sivuille vastauksia asiakkaan esittämiin hakuihin ja kertoo uusista asioista nykyisille asiakkaille. Linkittämällä ja jakamalla näitä sisältöjä uutiskirjeissä, somessa tai sähköpostissa, myynti saa täsmämarkkinointia haluamaansa asiaan.

Viestinnän vuosisopimus -palvelu on suunniteltu yrityksille, jotka eivät ehdi suunnitella ja tuottaa markkinointisisältöjä itse. Teemme yhdessä asiakkaan kanssa strategisen suunnittelun, jossa määritellään tavoitteet ja markkinoinnin toteuttaminen. Sen lisäksi teemme sisältösuunnitelman, jossa on otsikkotasolla kuvattu markkinointisisältöjen aiheet. Asiakas voi halutessaan teettää laajemman suunnitelman, johon sisällytetään kaikki markkinointitoimenpiteet messuista mainontaan. Tällöin kannattaa tehdä myös erillinen vuosikello. Lopuksi toteutamme aikataulun mukaisesti sisällöt ja jaamme ne sovitulla tavalla.

Ota yhteyttä, tulemme maksuttomalle kartoituskäynnille!

Viestinnän strategisen suunnittelun ja sisältöjen tekijät Hereassa:

Enni Yli-hynnilä, sisältöstrategi, 040 166 3230, etunimi.sukunimi@herea.fi

Maija Anttila, sisältöstrategi, 040-154 4436, etunimi.sukunimi@herea.fi

 

Säännöllinen sisäinen viestintä henkilöstölle sitouttaa ja luo turvallisuuden tunteen

Kun henkilöstösi tietää, kukaan ei luule mitään. Kun henkilökunnalle kerrotaan asioista avoimesti, se lisää luottamusta. Kun viestintää hoidetaan pitkäjänteisesti, henkilöstö tietää odottaa viestejä.  Viestinnällä parannetaan parhaimmillaan tuottavuutta, koska sillä voidaan vaikuttaa yhteisiin toimintatapoihin, asenteisiin ja luottamukselliseen ilmapiiriin.

Pienten ja keskisuurten yritysten johtajien yhteinen huolenaihe on kortilla oleva aika. Säännölliseen sisäiseen viestintään ole aikaa eikä työkaluja, vaikka suurin osta tietää tarvitsevansa viestintää. Huonon johtamisen tunne kasvaa ja puutteellisesta viestinnästä syntyy epätietoisuutta ja sähläystä.

Sisäisen viestinnän vuosipalvelu on suunniteltu yrityksille, jotka haluavat edistää yhteispeliä, lisätä luottamusta ja saada työntekijät viestimään yrityksestä haluttuja asioita sisäisesti ja ulkoisesti. Teemme yhdessä yrityksen johdon kanssa sisäisen viestinnän suunnitelman. Suunnitelmassa on määritelty, kuinka usein henkilökuntaviesti lähetetään, millaisia asioita viestitään ja mitä työkaluilla viesti saadaan työntekijöiden luettavaksi.

Kerro meille, miten ja mistä haluaisit viestiä ja mitä tuloksia haluaisit viestinnältä. Ota yhteyttä!

 

Viestinnän strategisen suunnittelun ja sisältöjen tekijät Hereassa:

Enni Yli-hynnilä, sisältöstrategi, 040 166 3230, etunimi.sukunimi@herea.fi

Maija Anttila, sisältöstrategi, 040-154 4436, etunimi.sukunimi@herea.fi

Tarvitsetko yksittäistä artikkelia, asiakasreferenssiä, blogitekstiä tai mediatiedotetta ja sen lähettämistä? Teemme myös näitä, ota yhteyttä ja kysy lisää.

 

Rekrytointiviestintä

Joillekin rekrytointiviestintä tarkoittaa työpaikkailmoituksen laatimista silloin, kun sen aika on. Meille rekrytointiviestintä tarkoittaa suunnitelmallista ja pitkäjänteistä viestintää sekä sisäisessä että ulkoisessa markkinoinnissa. 

Parhaimmillaan rekytointiviestinnän sisällöt ovat sellaisia, että niillä nostatetaan työyhteisön henkeä ja annetaan arvoa työntekijöiden ammattitaidolle ja osaamiselle. Samalla avataan rehelliset mielipiteet siitä, mitä työntekijät työpaikastaan ajattelevat. Yleensä ne ovat aika kivoja juttuja. Yrityksen kannalta rekrytointiviestintä on asiajuttuja siitä, mitä asioita teidän työpaikallanne arvostetaan ja millaisille osaajille teillä on ovi auki. Halutessa voidaan kertoa nätisti sekin, millaisille tekijöille ei ole tarvetta.

Työnhakijat arvostavat hyvää työyhteisön ilmapiiriä, kehittymisen mahdollisuuksia ja turvallista työnantajaa, joka arvostaa omia työntekijöitään. Moni työpaikka onkin tällainen, siitä vain ei olla huomattu kertoa aiemmin. Hyvä rekrytointiviestintä ohjaa oikeanlaiset ihmiset työnhakuun. Oikeanlainen viestintä karsii myös turhat hakijat pois. Kun oikea ihminen löytyy heti ensimmäisten hakemusten joukosta, aikaa ja rahaa säästyy.

Aloita yrityksesi rekrytointiviestintä jo tällä viikolla ja kysy lisää:

Maija Anttila, sisältöstrategi, 040-154 4436, etunimi.sukunimi@herea.fi

 

Mediatiedote

Lapa jäähän ja nimi lehteen!

Vanha vitsi on totista totta – mediajulkisuudella saa uutiselle levikin, jonka laajuista on isollakaan rahalla vaikea ostaa. Erityisen tärkeää mediajulkisuus on silloin, kun yrityksestä halutaan kertoa myös muille kuin omille asiakkaille ja saada uutinen valtakunnalliseen tai ammatillisiin medioihin.

Kukaan ei voi taata, että mediatiedote menee läpi. Hyvällä uutisnenällä, oikealla kohdennuksella ja ajoituksella saadaan kuitenkin tuloksia. Uutinen lehdessä, verkossa tai telkkarissa on aina iso juttu; se on valittu julkaistavaksi ison tiedotusmassan joukosta. Tekemistämme tiedotteista menee läpi mediassa yli 80 %, koska arvioimme ennen tiedottamista asian uutisarvon.

Ota yhteyttä mediatiedottamisen asiantuntijaamme ja kysy lisää:

Enni Yli-hynnilä, sisältöstrategi, 040 166 3230, etunimi.sukunimi@herea.fi