Uutiset

17.11.2017

Emme kilpaile keskenämme, vaan täydennämme toisiamme


Creamarketing ja Herea tiivistävät yhteistyötään. Creamarketing on erikoistunut digitaalisten markkinointialustojen tuotantoon ja Herea sisällöntuotantoon ja viestintään. Tiiviimmällä yhteistyöllä voidaan tuottaa oikeat työkalut ja alustat viestintään ja tuottaa relevantteja sisältöjä ja jatkuvaa viestintää, joka kohdentaa ja ohjaa asiakkaat sivuille ja järjestelmiin.


—Olemme aloittaneet yhteistyön jo viisi vuotta sitten ja yhteistyön määrä on kasvanut jatkuvasti. Kaikki alkoi siitä, että kumpikaan ei halunnut keskittyä toisen osaamisalueeseen. Me olemme erikoistuneet digitaalisiin ratkaisuihin ja Herea niiden sisällöntuotantoon ja jatkuvaan viestintään, Creamarketing Oy:n toimitusjohtaja Kalle Smeds kertoo.


— Ollakseen hyvä jossain, yrityksessä täytyy olla useita osaajia, jotka palavat halusta tehdä tätä asiaa mahdollisimman hyvin. Asiakas tarvitsee sekä hyvän sisällön että toimivan digitaalisen alustan, jotta markkinointi verkossa toimii hyvin. Olemme kärsimättömiä selatessamme sivuja ja somea. Jos viesti ei kolahda eikä sivu toimi, äänestämme itsemme ulos sivuilta yhdellä sormen pyyhkäisyllä. Kun voimme tarjota asiakkaille sekä toimivan tekniikan että hyvän sisällön, ollaan markkinoinnissa hyvällä uralla, Herean toimitusjohtaja Eliina Puijola toteaa.

Jatkossa isompia palvelukokonaisuuksia

Herea ja Creamarketing ovat aiemmin käyttäneet ja suositelleet toistensa palveluita tarpeen mukaan. Yrityksillä on jo nyt paljon yhteisiä asiakkaita. Kun hakukoneiden älykkyys on lisääntynyt huimasti, relevantin sisällön merkitys kasvaa jatkuvasti. Panostus hakusanoihin ei enää riitä, vaan hakukoneet arvostavat sivuja, joissa hakusanoihin ja lauseisiin liittyviä sisältöjä on paljon. Tämä vaatii markkinointiviestinnän suunnittelua, jatkuvaa sisällöntuotantoa ja oikeita teknisiä ratkaisuja ja optimointia.

Creamarketing ja Herea tulevat jatkossa tarjoamaan asiakkailleen palvelukokonaisuuksia, joissa asiakkaan viestintä saadaan tuotettua ja kohdennettua oikein. Tämä vaatii molemmilta yrityksiltä paneutumista toistensa palveluiden ymmärtämiseen asiakkaan kannalta.

— Koulutamme toisiamme ymmärtämään yritystemme palvelut asiakkaan kannalta ja haemme tätä kautta asiakkaalle oikeaa kokonaisratkaisua. Olennaista asiakastyössä on kyetä selvittämään, mitä asiakas oikeasti tarvitsee. Et voi tarjota ratkaisua, ellet ymmärrä, mikä palveluvaihtoehto on paras ratkaisu asiakkaan kannalta, Smeds ja Puijola kertovat.

Creamarketing Oy on erikoistunut verkossa tapahtuvan myynnin, markkinoinnin ja viestinnän toteuttamiseen luomalla siihen tarvittavat verkkopalvelut, työkalut ja monipuoliset verkkosivustot.

Herea on Hienosäätö Oy:n tytäryhtiö, joka on keskittynyt markkinointiviestinnän strategiseen suunnitteluun, brändäykseen ja jatkuvan viestinnän tuottamiseen. Yrityksen yhteistyön tiivistämisen yhteydessä Herean visuaalinen suunnittelija siirtyy Creamarketingin palvelukseen ja keskittyy digitaalisten alustojen visuaaliseen suunnitteluun. Herea aloittaa tässä yhteydessä rekrytoinnin, jossa haetaan uusi AD Herealle.

Lisätietoja:
Creamarketing Oy, Kalle Smeds, toimitusjohtaja, 050- 5902545, kalle@creamarketing.fi
Herea Oy, Eliina Puijola, toimitusjohtaja, 040-5041198, eliina.puijola@herea.fi

Siirry "Uutiset"-sivulle