Feedback från våra webbsidekunder
Tydlighet var CoE:s främsta mål
Företagts fokus på förnybar energi har integrerats i CoE Groups nya webbsida och i varumärkets uppdaterade visuella identitet: grön färg, fräschör och luftighet. Den nya webbsidan är inte bara modernare till utseendet utan också mer funktionell och tydlig – onödigt innehåll har rensats bort, vilket gör det lättare att hitta rätt information.
"Förnybar energi är och kommer även framöver att vara en allt viktigare del av CoE Groups verksamhet. Vi kommer att genomföra fler projekt inom grön omställning och växa och utvecklas inom detta område. Därför ville vi att vårt varumärke skulle spegla detta både inåt och utåt", säger kommunikationschef Riikka Hokkanen.
Se webbsidan här: https://coegroup.fi/
Sirico fick ett modernt utseende och tydligare tjänstebeskrivningar
Sirico Electronics mål var att genom ett tydligare varumärke öka kännedomen om och intresset för företaget. Man ville också satsa mer på rekrytering. tavoitteena oli lisätä yrityksen tunnettuutta ja kiinnostavuutta, sekä kirkastaa yrityskuvaa ja panostaa rekrytointiin. Webbsideprojektet, som genomfördes tillsammans med Herea, gick vd Mika Sarkkinen väldigt bra och smidigt:
”Samarbetet präglades av professionalism och kompetens, så vi kan varmt rekommendera Herea för liknande projekt. Vi upplevde det särskilt smidigt att vi under utvecklingen av olika tjänstebeskrivningar genast befann oss på samma våglängd gällande innehållet, och det kändes som om Hereas experter själva hade erfarenhet av elektronikbranschen.”
Se webbsidan här: https://sirico.fi/sv/
Tillgänglighet högsta prioritet hos Kalajoen Satama
Kalajoen Satamas nya webbsida skulle vara tydlig, funktionell och framför allt tillgänglig. Tillgängligheten är särskilt tydlig i webbsidans visuella utseende: en tydlig, minimalistisk layout och tillräcklig kontrast mellan text och bakgrundsfärg. Webbsidans funktioner har utvecklats för att vara så enkla och användarvänliga som möjligt.
"En helt ny funktion på webbsidan är hamntrafikswidgeten som uppdateras i realtid. Den visar ankommande och avgående trafik och de fartyg som ligger till i hamnen. Detta var en särskilt bra förbättring," säger vd Harri Honkala.
Se webbsidan här: https://portofkalajoki.fi/