Asiakasreferenssit ovat luetuimpien sivujen TOP 5 -listalla
Tiesitkö, että asiakasreferenssit kuuluvat aina yrityssivujen TOP 5 luetuimpiin sisältöihin?
Mitä hyötyä asiakasreferensseistä oikeasti on, ja miksi ne kannattaa teettää ammattilaisella? Tässä muutama syy siihen, miksi referenssilista kannattaa pitää kunnossa:
1. Asiakasreferenssi vahvistaa ostopäätöksen tekemistä
”Jos nuokin ovat asiakkaana, niin miksei mekin?” Tutut yritykset ja ihmiset vakuuttavat ostajia.
2. Ulkopuoliselle on helpompi kehua
Kun palautetta annetaan kolmannelle osapuolelle, asiakassuhdetta ei tarvitse varoa. Tällöin syntyy rehellistä ja aidosti arvokasta palautetta. Kun ulkopuolinen henkilö kysyy, on helppo vastata.
3. Positiivinen palaute antaa uutta intoa tekijöille!
Moni hämmästyy, millaisiin asioihin asiakas on ollut erityisen tyytyväinen. Arjessa asiakasyhteistyössä tulee harvemmin pyydettyä palautetta erikseen.
Me toteutamme asiakasreferenssit puolestasi - tekstinä tai videona.
Kysy lisää myynnistämme: https://www.herea.fi/yhteystiedot/