Facebook- ja Instagram-markkinointi

 

Automatisoitua mainontaa Facebookin avulla

Facebook-mainonta on matalankynnyksen mainostamista. Mainonta facebookissa sopii sekä B2B että B2C asiakkaillemme. Facebookissa ja Instagramissa mainostaminen on huomatavasti edullisempaa ja helposti kohdistettavampaa kuin esimerkiksi televisio- tai lehtimainonta. Mainonta soveltuu sekä palveluiden, tuotteiden kuin myös brändin mainostamiseen. Facebook-mainonta soveltuu hyvin myös retargeting-mainontaan.

 


Facebook-mainonta koostuu eri vaiheista

Ensimmäinen vaihe Facebook- ja Instagram-mainonnassa on päättää ja suunnitella mainonnan kohteet ja se, mitä mainonnolla tavoitellaan. Tämän jälkeen teemme yhdessä asiakkaan kanssa operatiivisen suunnitelman mainoksille, joka sisältää yhtenäisen, yritykselle tunnusomaisen visuaalisen ilmeen ja tuotteiden, palveluiden tai brändin johdonmukaisen viestinnän kuukaudeksi, puoleksi vuodeksi, vuodeksi tai erikseen määritellylle ajanjaksolle. 

Tämän suunnittelun jälkeen teemme teknisen toteutuksen, jossa luomme asiakkaalle tarvittavat työkalut mainonnan toteuttamiseen, aikataulutamme, budjetoimme ja kohdennamme mainokset asiakkaan haluamalla tavalla suoraan työkaluun. Markkinoinnin automaation ja Herean ylläpidon ansiosta asiakkaan ei tarvitse puuttua mainontaan, vaan me hoidamme mainosten päivittämisen puolestasi.

Mainos x 4

  • Matalan kynnyksen paketti, jolla voit helposti mainostaa muutamaa tuotetta tai palvelua.

Mitä sisältyy:  

  • Mainosuunnitelma ja tekstisisällöt neljälle (4) mainokselle (leipäteksti ja otsikko)
  • Mainosten kuvamaailma ja 4 valmiiksi editoitua kuvaa
  • Tekninen työ ja toteutus
  • Mainosten seuranta parhaan tuloksen saavutaamiseksi

Mainos x 6

  • Säännöllinen kampanja tavoitteellisemmalle mainonnalle.
  • Kampanja voidaan ajoittaa joko lyhyelle tai pidemmälle ajanjaksolle kuukaudesta puoleen vuoteen.

Mitä sisältyy:  

  • Mainossuunnitelma ja tekstisisällöt kuudelle (6) mainokselle (leipäteksti ja otsikko)
  • Mainosten kuvamaailma ja 6 valmiiksi editoitua kuvaa
  • Tekninen työ ja toteutus
  • Mainosten seuranta parhaan tuloksen saavutaamiseksi

Mainos x 12

  • Säännöllinen kampanjarakenne, joka soveltuu esimerkiksi verkkokaupalle.
  • Sisältää 12 erilaista mainosta, ajanjakso asiakkaan tarpeen mukaan.

Mitä sisältyy:  

  • Mainossuunnitelma ja tekstisisällöt 12 mainokselle (leipäteksti ja otsikko)
  • Mainosten kuvamaailma ja 12 valmiiksi editoitua kuvaa
  • Tekninen työ ja toteutus
  • Mainosten seuranta parhaan tuloksen saavutaamiseksi


Herealta saat apua Facebook ja Instagram-markkinointiin. Ota yhteyttä ja kysy tarjousta!

Erika Svenns, digimarkkinointi ja videokuvaus, 050-355 1995, etunimi.sukunimi@herea.fi

Maija Anttila, sisältöstrategi, 040-154 4436, etunimil.sukunimi@herea.fi

Enni Yli-Hynnilä, sisältöstrategi, 040-166 3230, etunimi.sukunimi@herea.fi

Facebook- ja Instagram-markkinointi