LinkedIn-markkinointi

LinkedIn-markkinointi

 

Yrityksille kohdistettua mainontaa LinkedInissä

Haluatko mainostaa juuri siellä, missä potentiaaliset asiakkaasikin ovat? Oikea osoite on LinkedInissä. Toisin kuin Facebook-markkinoinnissa, LinkedIn-mainonnassa voimme kohdentaa mainoksia näytettäväksi juuri asioista päättäville tahoille. LinkedIn tarjoaa erilaisia mainostamisen tapoja, joilla potentiaalisia ostajia on helppo tavoittaa siellä, missä he useimmiten ovat.

Mainonta LinkedInissä soveltuu hyvin B2B asiakkaillemme. Mainonta soveltuu sekä palveluiden, tuotteiden kuin myös brändin mainostamiseen. LinkedIn-mainonta kehittyy kovaa vauhtia ja tarjoaa  myös retargeting mainontaa, jolla verkkosivukävijöistä voidaan muodostaa omia kohderyhmiä. 

Sparraamme ja autamme asiakkaamme tarvittaessa myös LinkedIn profiilien luomisessa ja niiden optimoimisessa. Ota yhteyttä ja kysy lisää!


Miten LinkedIn-mainonta toimii?

Ensimmäinen vaihe LinkedIn-mainonnassa on päättää ja suunnitella mainonnan kohteet ja se, mitä mainonnolla tavoitellaan. Sen jälkeen teemme edelliseen perustuen yhdessä asiakkaan kanssa operatiivisen suunnitelman mainoksille, joka sisältää yhtenäisen, yritykselle tunnusomaisen visuaalisen ilmeen ja tuotteiden, palveluiden tai brändin johdonmukaisen viestinnän kuukaudeksi, puoleksi vuodeksi, vuodeksi tai erikseen määritellylle ajanjaksolle. 

Tämän suunnittelun jälkeen teemme teknisen toteutuksen, jossa luomme asiakkaalle tarvittavat työkalut mainonnan toteuttamiseen, aikataulutamme, budjetoimme ja kohdennamme mainokset asiakkaan haluamalla tavalla suoraan työkaluun. Markkinoinnin automaation ja Herean ylläpidon ansiosta asiakkaan ei tarvitse puuttua mainontaan, vaan me hoidamme mainosten päivittämisen puolestasi.

Mainos x 4

  • Matalan kynnyksen paketti, jolla voit helposti mainostaa muutamaa tuotetta tai palvelua.

Mitä sisältyy:  

  • Mainostrategia ja tekstisisällöt neljälle (4) mainokselle (leipäteksti ja otsikko)
  • Mainosten kuvamaailma ja 4 valmiiksi editoitua kuvaa
  • Tekninen työ ja toteutus
  • Mainosten seuranta parhaan tuloksen saavutaamiseksi

Mainos x 6

  • Säännöllinen kampanja tavoitteellisemmalle mainonnalle.
  • Kampanja voidaan ajoittaa puoleksi vuodeksi tai vuodeksi.

Mitä sisältyy:  

  • Mainostrategia ja tekstisisällöt kuudelle (6) mainokselle (leipäteksti ja otsikko)
  • Mainosten kuvamaailma ja 6 valmiiksi editoitua kuvaa
  • Tekninen työ ja toteutus
  • Mainosten seuranta parhaan tuloksen saavutaamiseksi

Mainos x 12

  • Säännöllinen kampanjarakenne, joka soveltuu esimerkiksi verkkokaupalle.
  • Sisältää 12 erilaista mainosta.

Mitä sisältyy:  

  • Mainostrategia ja tekstisisällöt 12 mainokselle (leipäteksti ja otsikko)
  • Mainosten kuvamaailma ja 12 valmiiksi editoitua kuvaa
  • Tekninen työ ja toteutus
  • Mainosten seuranta parhaan tuloksen saavutaamiseksi


Herealta saat apua LinkedIn-markkinointiin

Erika Svenns, digimarkkinointi ja videokuvaus, 050-355 1995, etunimi.sukunimi@herea.fi

Maija Anttila, sisältöstrategi, 040-154 4436, etunimil.sukunimi@herea.fi

Enni Yli-Hynnilä, sisältöstrategi, 040-166 3230, etunimi.sukunimi@herea.fi