Työnantajamielikuva ja rekrytointimarkkinointi
 

Pitkäjänteisen työnantajamielikuvan luominen ja rekrytointimarkkinointi

Kaikki viestintä luo mielikuvaa siitä, millaista yrityksessä on työskennellä. Työnantajamielikuvan luominen on yksi osa jatkuvaa viestintää. Kun varsinainen rekrytointiviestintä sitten aloitetaan ja työpaikkailmoitus julkaistaan, potentiaaliset hakijat on valmiiksi lämmitelty.

Rekrytointiviestintä ei tarkoita pelkästään yksittäistä työpaikkailmoitusta, vaan se on mielikuvan luomista koko yrityksestä työpaikkana. Kokoamme asiakkaan tilanteeseen ja resursseihin sopivat palvelut yhdeksi paketiksi, jolla saadaan tuloksia aikaan. Etsimme yritykselle sopivan tyylin tehdä rekrytointimarkkinointia, joka herättää huomiota ja houkuttelee hakijoita.

Paketin ei tarvitse olla massiivinen, kunhan se sisältää oikeat toimenpiteet. Rekrytointimarkkinointi ja työnantajamielikuvan luominen voivat koostua esimerkiksi seuraavista asioista: verkkosivujen urasivu, työpaikkailmoitus, uratarina, video, sosiaalisen median mainoskampanja ja markkinointi erilaisilla työnhakusivustoilla.

Kaipaako sinunkin yrityksesi rekrytointimarkkinointia tai työnantajamielikuva luomista? Ota yhteyttä!

Maija Anttila, sisältöstrategi, 040 154 4436, maija.anttila@herea.fi

Milla Annala, sisältöstrategi, 040 552 2139, milla.annala@herea.fi

Katriina Käenmäki, sisältöstrategi, 040 552 2198, katriina.kaenmaki@herea.fi

Petra Marjamäki, sisältöstrategi, 040 551 3395, petra.marjamaki@herea.fi

Rekrytointimarkkinointi

Asiakastarinat - työnantajamielikuva ja rekrytointimarkkinointi