Tarina
Olemme parhaimmillamme, kun saamme olla samalla puolella pöytääsi
Tuotamme palveluita kasvaville teollisuus- ja palvelualan yrityksille, jotka tarvitsevat sekä strategista markkinointiviestinnän suunnittelua että sen toteutusta alusta loppuun saakka. Palvelullamme on kaksi tärkeää funktiota: tuottaa pitkäjänteistä täsmäviestintää järkevillä kustannuksilla ja olla markkinointihuolet poistava yritysjohdon ulkoistettu voimavara.
Sitkeyttä ja halua kaivaa esiin ydin
Yksi tärkeimmistä tehtävistämme on kyky asettua asiakkaan asemaan. Olennaisinta on ymmärtää, millaista tulosta viestinnän tulisi tuoda ja mitä se voi maksaa. Siksi tavoite ja sisältö tulevat aina ensin ja vasta sen jälkeen viestinnän formaatti tai visuaalinen ratkaisu. Asiakkaan viestin ytimen esiin kaivaminen ja kiteyttäminen vaatii sitkeyttä ja asennetta. Edellytämme tätä kaikilta herealaisilta ammattinimikkeeseen katsomatta.
Työ on meille sydämen asia
Olemme oppineet, että ainut asia, joka oikeasti motivoi ihmistä, on oma innostus ja kiinnostus johonkin asiaan. Siksi rekrytoimme Hereaan ihmisiä, joille oma ammattiosaaminen on sydämen asia. Tämä tarkoittaa luontaista kiinnostusta ja innostusta omaa työtä kohtaan. Näin tehdään sisältöjä, joissa ammattitaito on valjastettu keskittymään yhtä suurella palolla jokaisen asiakkaan viestintään.
Yksi yhteistyökumppani, monta osaajaa, kustannustehokas ratkaisu
Tiedämme erinomaisen hyvin, että kasvavien yritysten yhteinen haaste on hallinnollisen henkilökunnan määrän optimointi. Markkinoinnin suunnitteluun ja toteuttamiseen ei riitä yhden henkilön osaaminen, vaan ammattilaisia tarvitaan useita. Suurelle osalle yrityksistä oman viestinnän henkilökunnan palkkaaminen ei ole millään mittapuulla taloudellisesti järkevää. Siksi Herean markkinointiviestinnän palvelussa asiakas saa monta osaajaa, täsmäviestintää ja alusta loppuun asti toteutettuja projekteja järkevällä vuosikustannuksella.
Asiallista toimintaa, huumoria unohtamatta
Näin kommentoi yksi asiakkaistamme kerran meistä. Tavaramerkkimme on inhimillisyys ja rehellisyys. Se tarkoittaa uskallusta olla oma itsensä ja rohkeutta poiketa normikaavoista. Luottamus syntyy kohtaamisesta ja pitkäjänteinen yhteistyö molemmin puoleisesta ymmärryksestä. Siksi tarvitaan myös naurua, ja joskus itkuakin, asian lisäksi.
Taiteessa ei ole kyse viihdyttämisestä, vaan yhteyden luomisesta
Näin on kuulemamme mukaan virkkonut Alanis Morissette eräässä haastattelussa. Tämä oivallus kolahti meihin, koska olemme jo pitkään pitäneet ohjenuoranamme ajatusta: Viestintä voi liikauttaa ja aiheuttaa toimintaa silloin, kun lukija, kuulija tai katsoja voi samaistua sisältöön. Siksi näemme vaivaa, jotta viestintä koskettaisi ja aiheuttaisi samaistumispinnan samoin kuin hyvä biisi radiossa soidessaan.